logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Jak kupować dobrze i w rozsądnych cenach

negocjacjeM

Jak rozsądnie kupować by nie zrazić kontrahenta i zarazem uzyskać jak największy zysk dla firmy?

Kiedy znajdziemy interesującą ofertę ( lub ona „odnajdzie naszą firmę”) jak negocjować? Czy negocjować, czy nie? Szkolenie pokazuje różnice i zależności między zjawiskami występującymi w procesie kupowania, sprzedawania i negocjowania? Jak wpływając na wysokość uzyskanej marży dla firmy? Umiejętności znajdowania interesującej oferty a następnie umiejętności negocjacyjne to kwalifikacje niezbędne każdemu handlowcowi gdyż wpływają na zwiększenie jego skuteczności działania i tym samym zyski firmy.

CEL SZKOLENIA

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnych poszukiwania atrakcyjnych ofert oraz negocjacji w sytuacjach pracy handlowca obejmuje:

  • Sposoby i narzędzia poszukiwania ofert
  • Skuteczne metody podejmowania decyzji
  • strategie negocjacyjne
  • etapy procesu negocjacji.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

  • Aktywne poszukiwanie znakomitej, najlepszej w danym momencie oferty
  • Decydowanie o rodzaju, asortymencie, ilości
  • Przygotowanie do negocjacji zakupowych
  • dostrzeżenie podobieństw i różnic pomiędzy: sprzedawaniem, kupowaniem a negocjowaniem
  • Zespołowe zastosowanie typowych strategii negocjacyjnych
  • Wspólna ocena stylu własnych zachowań podczas negocjacji handlowych
  • Twórcze zdobycie narzędzi do efektywnych negocjacji, czyli takich aby nie dopuścić do strat własnej firmy, a zarazem nie zniechęcić klienta.
  • Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.

PROGRAM SZKOLENIA


1. Poszukiwanie produktów do kupna:

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza własnej oferty
  • Podejmowanie decyzji co do kupna
  • Niezbędne narzędzia, wiedza i umiejętności do efektywnych poszukiwania atrakcyjnych ofert


2. Negocjacyjne podejście do „dobrego kupowania”. Podstawowe definicje, podobieństwa i różnice między sprzedawaniem, kupowaniem a negocjowaniem

3. Strategie negocjacyjne

  • wygrany-przegrany
  • przegrany-wygrany
  • przegrany-przegrany
  • wygrany-wygrany


4. Style negocjacyjne

5. Struktura negocjacji

  • Twardy/miękki
  • Rywalizacyjny/kooperacyjny
  • Nastawiony na konflikt/ na rozwiązania
  • Przygotowanie (wybór strategii, określenie własnego BATNA i przeciwnej strony)
  • Kooperacyjny styl negocjacji oparty o plan wspólnego zwycięstwa
  • Propozycja targu (Złożenie propozycji,Trójczłonowy balon badawczy)
  • targ negocjacyjny ( Struktura, mechanizmy)
  • taktyki negocjacyjne (mierz wysoko, ustępuj powoli, coś za coś)
  • finalizacja negocjacji

Regulamin

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj