logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Tworzenie pozytywnych relacji z Klientem

Tworzenie pozytywnych relacji z Klientem

Umiejętności sprzedażowe to jedne z kluczowych kwalifikacji skutecznego pracownika działu handlowego. Konkurencja każdego biznesu sprawia, iż sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem jak to było w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywności działań handlowych i tym samym przyczynia się do zwiększenia zysków firmy.

Dla kogo?

Pion sprzedaży. Kierownicy sprzedaży i przedstawiciele handlowi, osoby zainteresowane podniesieniem kompetencji sprzedażowych.

Po co?

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej sprzedaży obejmujące:

? nawiązanie kontaktu z klientem
umiejętności wywierania wpływu podczas sytuacji handlowych
etapy procesu sprzedaży
skuteczne metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta

Co jeszcze?

aktywne wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży
wspólna identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego
zespołowe uczestnictwo w treningach sprzedażowych
twórcze wypracowanie skutecznych metod pracy
osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia
dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera

Jaka będzie tematyka?

1. Rola komunikacji niewerbelanej w kontakcie z Klientem:

czym jest komunikacja niewerbalna?
rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży
złote zasady wywierania doskonałego wrażenia (niekoniecznie pierwszego)
sekrety pozytywnej mowy ciała

2. Techniki wpływu na Klienta:

nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż
bezpieczne tematy które można poruszać w kontakcie z Klientem
techniki perswazji w kontakcie z Klientem
"magiczne" słowa ułatwiające sprzedaż
Przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne

3. Etapy sprzedaży:

ONZ - otwarcie, negocjacje, zamkniecie
KUC - "kawa, uśmiech, ciastko" sprzedawanie poprzez obsługę
7 kroków sprzedaży w pracy Przedstawiciela Handlowego

4. Zastrzeżenia i obiekcje Klientów:

czym jest trudna sprzedaż i jak sobie z nią radzić?
typologia Klientów
strategia radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach

W jakiej formie?

Szkolenie ma charakter warsztatowy => 80% zajęć to twórcza praca w grupach, 20% to dynamiczne wykłady.

Założenia

Cena: 480,00 zł brutto za 1 osobę

Czas trwania szkolenia: 7h od 9:00 do 16:00

Wyżywienie: serwis kawowy (kawa, herbata, drobny catering)

Materiały dydaktyczne: TAK

Certyfikat uczestnictwa: TAK

Regulamin

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj