Poprawne relacje handlowe to budowa partnerskich stosunków z Klientami, czyli służymy im pomocą, a nie jesteśmy "służącymi". Dzięki uświadomieniu handlowcom ważności właściwego poczucia wartości w kształtowaniu profesjonalnego wizerunku firmy i podkreślaniu jej rangi na rynku wzrasta efektywność sprzedawcy i tym samym zwiększają się zyski firmy.
Dla kogo?
Pion sprzedaży. Kierownicy sprzedaży i przedstawiciele handlowi, osoby zainteresowane podniesieniem kompetencji sprzedażowych.
Po co?
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej sprzedaży obejmujące:
? techniki wpływu na Klienta
? typologie Klientów
? zastrzeżenia i obiekcje Klientów
Co jeszcze?
? Aktywne uświadomienie ważności poczucia własnej wartości w pracy handlowca
? Twórcze wypracowanie skutecznych metod pracy
? Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera
Jaka będzie tematyka?
1. Procesy - skuteczna metoda ukierunkowania sprzedaży:
? Podstawowy proces sprzedaży, 3 etapowy: ONZ
? otwarcie
? negocjacje
? zamkniecie
? proces w oparciu o 7 kroków sprzedaży – np. sprzedaż Przedstawiciela Handlowego
2. Techniki wpływu na Klienta (R. Cialdini i inne):
? nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż
? techniki perswazji w kontakcie z Klientem
? "magiczne" słowa ułatwiające sprzedaż
? przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne
3. Typologia Klientów:
? pozytywny
? zdecydowany
? ekspresyjny
? niezdecydowany
? kalkulujący
4. Zastrzeżenia i obiekcje Klientów:
Co to jest trudna sprzedaż, kto ją wywołuje, czy klient czy sprzedawca a może ktoś jeszcze?
? strategie radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach (np. w razie rozpatrywania zastrzeżeń i reklamacji):
? metoda Cullender
? metoda PIW
? metoda POPO
W jakiej formie?
Szkolenie ma charakter warsztatowy => 80% zajęć to twórcza praca w grupach, 20% to dynamiczne wykłady
Założenia
Cena: 480,00 zł brutto za 1 osobę
Czas trwania szkolenia: 7h od 9:00 do 16:00
Wyżywienie: serwis kawowy (kawa, herbata, drobny catering)
Materiały dydaktyczne: TAK
Certyfikat uczestnictwa: TAK
Zapisz się na szkolenie