By odnieść sukces rynkowy nie wystarczy znajomość narzędzi marketingowych i sprzedażowych. To umiejętności ich odpowiedniego łączenia ze sobą przekłada się na zwiększoną sprzedaż firmy. Skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe to takie, które dają efekt sprzedażowy wynikający z połączenie narzędzi marketingowych w odpowiedniej kolejności i czasie. Na szkoleniu ustalimy strategie produktu, przygotujemy pomysł na rozwój, dobierzemy punkty styku z klientem oraz narzędzia, tak aby przez cały rok angażować klientów w zyski firmy.
ADRESACI SZKOLENIA
- Kadra zarządzająca małą i średnią firmą,
- Osoby zajmujące się marketingiem
CELE SZKOLENIA
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do marketingowego zarządzania firmą obemujące:
- tworzenie strategii firmy
- kreatywne pomysły na rozwój
- kalendarz działań marketingowo-sprzedażowych.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
- Zespołowe uświadomienie sobie wyzwań biznesowych stojących przed firmą,
- Twórcze poznanie narzędzi marketingowych,
- Wspólne rozpoznanie punktów styku z Klientami,
- Kreatywne budowanie kalendarza wsparcia sprzedaży,
- Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
- Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.
PROGRAM SZKOLENIA
Integracja narzędzi marketingowych i działań sprzedażowych
1. Wyzwania biznesowe firmy
- Konkurencja
- Klienci
- Produkty
2. Strategia marketingowa
- Co to jest i po co firmie strategia?
- Filary strategii
- Cechy dobrej strategii
3. Pomysł na rozwój
- Co to jest?
- Skąd brać inspiracje.
- Cechy dobrego pomysłu na rozwój.
4. Punkty styku z Klientem
- Co to jest punkt styku?
- Gdzie i jak szukać punktów styku?
Stworzenie zintegrowanego planu zwycięstwa
5. Narzędzia marketingowe i sprzedażowe
- Reklama
- Promocje
- Opakowanie
- PR
- Sampling
- Dystrybucja
- Merchandising i category management
- POSy
- Wysoka jakość obsługi klienta
6. Kalendarz działań marketiongowo-sprzedażowych
- Co to jest?
- Jak stworzyć?
- Jakie korzyści daje planowanie?
Zapisz się na szkolenie