logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Integracja narzędzi i działań sprzedażowych

marketingM

By odnieść sukces rynkowy nie wystarczy znajomość narzędzi marketingowych i sprzedażowych. To umiejętności ich odpowiedniego łączenia ze sobą przekłada się na zwiększoną sprzedaż firmy. Skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe to takie, które dają efekt sprzedażowy wynikający z połączenie narzędzi marketingowych w odpowiedniej kolejności i czasie. Na szkoleniu ustalimy strategie produktu, przygotujemy pomysł na rozwój, dobierzemy punkty styku z klientem oraz narzędzia, tak aby przez cały rok angażować klientów w zyski firmy.

ADRESACI SZKOLENIA
  • Kadra zarządzająca małą i średnią firmą,
  • Osoby zajmujące się marketingiem
CELE SZKOLENIA

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do marketingowego zarządzania firmą obemujące:

  • tworzenie strategii firmy
  • kreatywne pomysły na rozwój
  • kalendarz działań marketingowo-sprzedażowych.

KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW

  • Zespołowe uświadomienie sobie wyzwań biznesowych stojących przed firmą,
  • Twórcze poznanie narzędzi marketingowych,
  • Wspólne rozpoznanie punktów styku z Klientami,
  • Kreatywne budowanie kalendarza wsparcia sprzedaży,
  • Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
  • Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.

PROGRAM SZKOLENIA

Integracja narzędzi marketingowych i działań sprzedażowych

1. Wyzwania biznesowe firmy

  • Konkurencja
  • Klienci
  • Produkty

2. Strategia marketingowa

  • Co to jest i po co firmie strategia?
  • Filary strategii
  • Cechy dobrej strategii

3. Pomysł na rozwój

  • Co to jest?
  • Skąd brać inspiracje.
  • Cechy dobrego pomysłu na rozwój.

4. Punkty styku z Klientem

  • Co to jest punkt styku?
  • Gdzie i jak szukać punktów styku?

Stworzenie zintegrowanego planu zwycięstwa

5. Narzędzia marketingowe i sprzedażowe

  • Reklama
  • Promocje
  • Opakowanie
  • PR
  • Sampling
  • Dystrybucja
  • Merchandising i category management
  • POSy
  • Wysoka jakość obsługi klienta

6. Kalendarz działań marketiongowo-sprzedażowych

  • Co to jest?
  • Jak stworzyć?
  • Jakie korzyści daje planowanie?

Regulamin

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj