Mówiąc słowa MARKA każdy z nas ma na myśli konkretny produkt lub usługę. Produkt markowy kojarzymy z reguły z wysoką jakością i ceną, ale to nie wszystkie cechy marki sukcesu. Liderzy rynkowi wiedzą, iż marki dają dużą marżę i większe zyski firmie. Mała firma może również stworzyć swoją markę sukcesu i czerpać z niej korzyści materialne i niematerialne. Potrzebna jest tylko znajomość elementów składowych architektury marki oraz konsekwentne i spójne działania marketingowe.
ADRESACI SZKOLENIA
- Kadra zarządzająca małą i średnią firmą,
- Osoby zajmujące się marketingiem
CELE SZKOLENIA
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do marketingowego zarządzania firmą obejmujące:
- elementy marki sukcesu,
- rolę marek w życiu Klientów,
- księgę znaków.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
- Zespołowe tworzenie architektury marki,
- Kreatywne uświadomienie roli lojalnego klienta i loga dla marki,
- Wspólne rozpoznanie zalet i wad produktów markowych,
- Twórcze poszukiwania narzędzi budujących markę,
- Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
- Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Architektura marki:
- Fundament
- Lojalny klient
- Unikalne korzyści marki
- Hasło marki
2. Marka dla Klienta
- Typy klientów
- Potrzeby Klienta
- Źródła informacji o kliencie
- Reklama
- Promocja
- PR
- POSy
- Obsługa Klienta
4. Korzyści z posiadania produktów markowych
- Materialne
- Niematerialne
5. CI - corporate Identity
Zapisz się na szkolenie