logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Jak stworzyć zyskowną markę sukcesu

marketingM

Mówiąc słowa MARKA każdy z nas ma na myśli konkretny produkt lub usługę. Produkt markowy kojarzymy z reguły z wysoką jakością i ceną, ale to nie wszystkie cechy marki sukcesu. Liderzy rynkowi wiedzą, iż marki dają dużą marżę i większe zyski firmie. Mała firma może również stworzyć swoją markę sukcesu i czerpać z niej korzyści materialne i niematerialne. Potrzebna jest tylko znajomość elementów składowych architektury marki oraz konsekwentne i spójne działania marketingowe.

ADRESACI SZKOLENIA

  • Kadra zarządzająca małą i średnią firmą,
  • Osoby zajmujące się marketingiem

CELE SZKOLENIA

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do marketingowego zarządzania firmą obejmujące:

  • elementy marki sukcesu,
  • rolę marek w życiu Klientów,
  • księgę znaków.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
  • Zespołowe tworzenie architektury marki,
  • Kreatywne uświadomienie roli lojalnego klienta i loga dla marki,
  • Wspólne rozpoznanie zalet i wad produktów markowych,
  • Twórcze poszukiwania narzędzi budujących markę,
  • Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
  • Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Architektura marki:

  • Fundament
  • Lojalny klient
  • Unikalne korzyści marki
  • Hasło marki

2. Marka dla Klienta

  • Typy klientów
  • Potrzeby Klienta
  • Źródła informacji o kliencie
3. Narzędzia budujące markę
  • Reklama
  • Promocja
  • PR
  • POSy
  • Obsługa Klienta

4. Korzyści z posiadania produktów markowych

  • Materialne
  • Niematerialne

5. CI - corporate Identity

Regulamin

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj