Bez względu na wielkość firmy każda chce osiągać zyski. W związku z tym przedsiębiorstwa kładą duży nacisk na sprzedaż, różne jej formy, techniki oraz sposoby pozyskiwania i utrzymania Klienta. Skuteczna sprzedaż to taka, która dostarcza Klientowi oczekiwany przez niego produkt/usługę, po akceptowanej przez Klienta cenie, w ustalonym miejscu i czasie, czym zajmuje się marketing. Doświadczenie liderów rynkowych wskazuje, iż znajomość mechanizmów i narzędzi marketingowych to droga do większej sprzedaży i zysków firmy, o czym przekona się uczestnik szkolenia.
ADRESACI SZKOLENIA
- Kadra zarządzająca małą i średnią firmą,
- Osoby zajmujące się marketingiem
CELE SZKOLENIA
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do marketingowego zarządzania firmą obejmujące:
- misję działania firmy
- fundamenty marketingu
- przewagi konkurencyjne w małej firmie.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
- Zespołowe uświadomienie sobie roli i korzyści z marketingowego zarządzania firmą,
- Twórcze poznanie narzędzi marketingowych,
- Wspólne rozpoznanie potrzeb Klientów i korzyści, jakie mogą dostarczać produkty,
- Kreatywne poszukiwania przewag konkurencyjnych,
- Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
- Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Marketing
- Co to jest marketing?
- Ewolucja koncepcji marketingu
- Marketing & sprzedaż
- Misja firmy
2. Fundamenty marketingu
- Produkt
- Promocja
- Cena
- Dystrybucja
- Personel
3. Klient nasz Pan
- Typy Klientów
- Grupy docelowe
- Potrzeby klientów
- Źródła informacji o klientach
- Punkty styku z Klientem
4. Przewagi konkurencyjne
- Co to są przewagi konkurencyjne
- Źródła przewag konkurencyjnych
- Analiza porównawcza (banchmarking)
Zapisz się na szkolenie