Praca właściciela i kierownika to praca z ludźmi i nad projektami. Każdy pracownik jak i projekt jest inny, w związku, z czym kompetencje menadżera powinny być szerokie tak, aby mógł on skutecznie realizować założone cele. Zbiór podstawowych umiejętności kierowniczych, takich jak zwiększenie wydajności pracy własnej, prawidłowa komunikacja z pracownikami, czy aktywne zarządzanie zadaniami z pewnością przyczynią się do zwiększenia efektywności menedżera i tym samym sprzedaży firmy.
ADRESACI SZKOLENIA
Właściciele i kadra kierownicza
CELE SZKOLENIA
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnego zarządzania zespołem handlowym obejmujących:
- zadania menadżera,
- komunikację w zespole,
- praktyczne techniki zarządzania.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
- Zespołowe uświadomienie sobie podstawowych zadań menedżera,
- Wspólne rozpoznanie typów osobowości pracujących w firmie osób pod kątem dalszego przydzielania im zadań,
- Twórcze poznanie narzędzi pracy menedżera,
- Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
- Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi
- podstawowe zadania menadżera (zarządzanie przez cele, planowanie, motywowanie, ocena pracownika, rekrutacja i selekcja, określenie struktury organizacyjnej i przypisanie ról członkom organizacji),
- style zarządzania,
- zarządzanie tradycyjne, a zarządzanie przez przywództwo.
2. Komunikacja w zespole
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- wzrokowcy, kinestetycy, słuchowcy,
- znaczenie przekazu dla skuteczności odbioru informacji oraz wykonywania poleceń,
- techniki polepszające zrozumienie przekazu (parafraza, zadawanie pytań, otwarcie na rozmówce),
- rola odległości w komunikacji.
3. Praktyczne stosowanie podstawowych technik działania menedżera:
- skutecznego zobowiązania,
- udzielania reprymendy,
- pochwały.
Zapisz się na szkolenie