logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Podstawy zarządzania zespołem sprzedaży

zarzadzanieM

Praca właściciela i kierownika to praca z ludźmi i nad projektami. Każdy pracownik jak i projekt jest inny, w związku, z czym kompetencje menadżera powinny być szerokie tak, aby mógł on skutecznie realizować założone cele. Zbiór podstawowych umiejętności kierowniczych, takich jak zwiększenie wydajności pracy własnej, prawidłowa komunikacja z pracownikami, czy aktywne zarządzanie zadaniami z pewnością przyczynią się do zwiększenia efektywności menedżera i tym samym sprzedaży firmy.

ADRESACI SZKOLENIA

Właściciele i kadra kierownicza

CELE SZKOLENIA

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnego zarządzania zespołem handlowym obejmujących:

  • zadania menadżera,
  • komunikację w zespole,
  • praktyczne techniki zarządzania.

KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW

  • Zespołowe uświadomienie sobie podstawowych zadań menedżera,
  • Wspólne rozpoznanie typów osobowości pracujących w firmie osób pod kątem dalszego przydzielania im zadań,
  • Twórcze poznanie narzędzi pracy menedżera,
  • Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
  • Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • podstawowe zadania menadżera (zarządzanie przez cele, planowanie, motywowanie, ocena pracownika, rekrutacja i selekcja, określenie struktury organizacyjnej i przypisanie ról członkom organizacji),
  • style zarządzania,
  • zarządzanie tradycyjne, a zarządzanie przez przywództwo.

2. Komunikacja w zespole

  • komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • wzrokowcy, kinestetycy, słuchowcy,
  • znaczenie przekazu dla skuteczności odbioru informacji oraz wykonywania poleceń,
  • techniki polepszające zrozumienie przekazu (parafraza, zadawanie pytań, otwarcie na rozmówce),
  • rola odległości w komunikacji.

3. Praktyczne stosowanie podstawowych technik działania menedżera:

  • skutecznego zobowiązania,
  • udzielania reprymendy,
  • pochwały.

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj