logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Pozyskiwanie nowych Klientów

Tworzenie pozytywnych relacji z Klientem

Praca handlowca to oprócz aktywnej sprzedaży produktów i usług także pozyskiwanie nowych Klientów. To, iż nie jest to łatwy proces, zwłaszcza w czasach kryzysu wie wielu sprzedawców. We współczesnej sprzedaży, gdzie konkurencja aktywnie działa, handlowiec winien poznać mechanizmy zachowań ludzkich, posiąść umiejętności słuchania oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach gdyż to z pewnością przyczyni się do sprawniejszego  pozyskania nowych Klientów.

Dla kogo?

Pion sprzedaży. Kierownicy sprzedaży i przedstawiciele handlowi, osoby zainteresowane podniesieniem kompetencji sprzedażowych.

Po co?

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej sprzedaży obejmujące:

sztukę słuchania
rodzaje klientów
zamykanie sprzedaży

Co jeszcze?

aktywne poznanie metod słuchania
wspólne uświadomienie sobie typów klientów
twórcze wypracowanie skutecznych metod pracy
osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia
dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.

Jaka będzie tematyka?

1. Czy znamy naszych klientów?

2. Czynniki kluczowe przewagi rynkowej. 

3. Pozyskiwanie klientów:

przełamywanie barier
autoprezentacja
pierwszy kontakt

4. Sztuka słuchania:

czym jest słuchanie
dobre słuchanie
model słuchania
potrzebne umiejętności
czego unikać praktykując słuchanie
uważanie, utwierdzanie, zadawanie pytań, powtarzanie, empatia

5. Typy klientów:

opis klientów
słowa
zachowanie – mowa ciała

6. Niezadowoleni klienci:

odczucia klientów niezadowolonych
radzenie z zastrzeżeniami klienta – 15 kroków

7. Zdobywanie informacji:

metoda sekwencyjna pytań tzw. SPIN
notowanie

8. finalizacja sprzedaży:

zamykanie sprzedaży
dalsze kontaktowanie się – budowanie więzi z klientem

W jakiej formie?

Szkolenie ma charakter warsztatowy => 80% zajęć to twórcza praca w grupach, 20% to dynamiczne wykłady.

Założenia

Cena: 480,00 zł brutto za 1 osobę

Czas trwania szkolenia: 7h od 9:00 do 16:00

Wyżywienie: serwis kawowy (kawa, herbata, drobny catering)

Materiały dydaktyczne: TAK

Certyfikat uczestnictwa: TAK

Regulamin

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj