Negocjować czy sprzedawać? Szkolenie pokazuje różnice i zależności między zjawiskami występującymi w procesie sprzedaży i tym samym wpływającymi na wysokość uzyskanej marży dla właściciela. Umiejętności negocjacyjne to przydatne kwalifikacje dla każdego handlowca wpływające na zwiększenie jego skuteczności działania i tym samym zyski firmy.
ADRESACI SZKOLENIA
Kierownicy sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi.
CEL SZKOLENIA
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnych negocjacji w sytuacjach pracy handlowca obejmujące:
- strategie negocjacyjne
- etapy procesu negocjacji.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
- Aktywne pokazanie podobieństw i różnic pomiędzy: sprzedawaniem, kupowaniem a negocjowaniem
- Zespołowe zastosowanie typowych strategii negocjacyjnych
- Wspólna ocena stylu własnych zachowań podczas negocjacji handlowych
- Twórcze zdobycie narzędzi do efektywnych negocjacji, czyli takich aby nie dopuścić do strat własnej firmy, a zarazem nie zniechęcić klienta.
- Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawowe definicje, podobieństwa i różnice
- kupowanie
- sprzedawanie
- negocjowanie
2. Strategie negocjacyjne
- wygrany-przegrany
- przegrany-wygrany
- przegrany-przegrany
- wygrany-wygrany
3. Struktura negocjacji
- przygotowanie
- plan wspólnego zwycięstwa
- targ negocjacyjny
- taktyki negocjacyjne (mierz wysoko, ustępuj powoli, coś za coś)
- finalizacja negocjacji
- działania po negocjacjach
Zapisz się na szkolenie