Zdobycie i utrzymanie klienta jest obecnie coraz trudniejszym zadaniem dla handlowców. Wysoka jakość obsługi klienta, w procesach sprzedażowych, zajmuje równie znaczące miejsce jak negocjacje czy techniki sprzedaży bezpośredniej. Uczestnik szkolenia dowie się jak skutecznie obsłużyć klienta, tak by dostarczyć mu oczekiwanych korzyści, a nawet więcej, przyczyniając się tym samym do zwiększenia zysków firmy.
ADRESACI SZKOLENIA
Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, pracownicy działów obsługi klienta
CELE SZKOLENIA
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej obsługi klienta obejmujące:
- komunikację interpersonalną
- techniki wpływu i perswazji
- radzenie sobie z trudnym Klientem.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
- Aktywne zdobycie narządzi do obsłużenia klienta zarówno indywidualnego jak i instytucjonalnego,
- Wspólne treningi podstawowych umiejętności związanych z profesjonalna obsługą klienta,
- Twórcze pokazanie, na co handlowiec powinien zwracać uwagę u siebie i u klienta, aby sprzedać dokładnie to, czego klient potrzebuje a nawet więcej,
- Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
- Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawy komunikacji interpersonalnej
- komunikacja werbalna
- komunikacja niewerbalna
- rola odległości w komunikacji
2. Asertywność w relacjach z innymi
- pojęcie zachowania asertywnego, agresywnego, uległego
- zasady asertywności
- asertywne wyrażanie złości
- asertywna odmowa
3. Wywieranie wpływu i techniki persfazji
- reguły persfazji
- techniki persfazji
- odzwierciedlenie
4. Trudny Klient
- typy Klientów,
- postępowanie z trudnym Klientem.
Założenia
Cena: 480,00 zł brutto za 1 osobę
Czas trwania szkolenia: 7h od 9:00 do 16:00
Wyżywienie: serwis kawowy (kawa, herbata, drobny catering)
Materiały dydaktyczne: TAK
Certyfikat uczestnictwa: TAK
Zapisz się na szkolenie