Umiejętności sprzedażowe to jedne z kluczowych kwalifikacji skutecznego pracownika działu handlowego. Konkurencja każdego biznesu sprawia, iż sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem jak to było w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywności działań handlowych i tym samym przyczynia się do zwiększenia zysków firmy.
Dla kogo?
Pion sprzedaży. Kierownicy sprzedaży i przedstawiciele handlowi, osoby zainteresowane podniesieniem kompetencji sprzedażowych.
Po co?
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej sprzedaży obejmujące:
? nawiązanie kontaktu z klientem
? umiejętności wywierania wpływu podczas sytuacji handlowych
? etapy procesu sprzedaży
? skuteczne metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
Co jeszcze?
? aktywne wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży
? wspólna identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego
? zespołowe uczestnictwo w treningach sprzedażowych
? twórcze wypracowanie skutecznych metod pracy
? osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia
? dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera
Jaka będzie tematyka?
1. Rola komunikacji niewerbelanej w kontakcie z Klientem:
? czym jest komunikacja niewerbalna?
? rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży
? złote zasady wywierania doskonałego wrażenia (niekoniecznie pierwszego)
? sekrety pozytywnej mowy ciała
2. Techniki wpływu na Klienta:
? nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż
? bezpieczne tematy które można poruszać w kontakcie z Klientem
? techniki perswazji w kontakcie z Klientem
? "magiczne" słowa ułatwiające sprzedaż
? Przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne
3. Etapy sprzedaży:
? ONZ - otwarcie, negocjacje, zamkniecie
? KUC - "kawa, uśmiech, ciastko" sprzedawanie poprzez obsługę
? 7 kroków sprzedaży w pracy Przedstawiciela Handlowego
4. Zastrzeżenia i obiekcje Klientów:
? czym jest trudna sprzedaż i jak sobie z nią radzić?
? typologia Klientów
? strategia radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach
W jakiej formie?
Szkolenie ma charakter warsztatowy => 80% zajęć to twórcza praca w grupach, 20% to dynamiczne wykłady.
Założenia
Cena: 480,00 zł brutto za 1 osobę
Czas trwania szkolenia: 7h od 9:00 do 16:00
Wyżywienie: serwis kawowy (kawa, herbata, drobny catering)
Materiały dydaktyczne: TAK
Certyfikat uczestnictwa: TAK
Zapisz się na szkolenie